Connect with us
Advertisement

ΜΠΑΣΚΕΤ

Πλάθα: «Κάναμε ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο» (video)

 

Ο τεχνικός της ΑΕΚ μετά την ήττα από το Λαύριο μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ όπου μεταξύ άλλων τόνισε πως το πολύ κακό πρώτο ημίχρονο ήταν αυτό που οδήγησε την ομάδα σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η “Ένωση” ηττήθηκε με 98-93 στο κλειστό των Άνω Λιοσίων και Χουάν Πλάθα με την λήξη του αγώνα έκανε δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ όπου μεταξύ άλλων υποστήριξε πως η ομάδα του έκανε ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

«Όλοι θα ήθελαν μια καλύτερη πρεμιέρα. Κάναμε ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο και γνωρίσαμε την ήττα. Ήμασταν κακοί στην άμυνα, χάσαμε και τα ριμπάουντ, δεν βρήκαμε ρυθμό στην επίθεση και ήρθε η ήττα», συμπλήρωσε ο τεχνικός της ΑΕΚ.

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις:

 

 

Περισσότερα

Comments
SUPERLEAGUE2 ώρες ago

Μαφέο: «Όταν σε θέλει ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα δεν μπορείς να πεις όχι»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV3 ώρες ago

Sport tv Πέμπτη 18/06/2026

ΜΠΑΣΚΕΤ5 ώρες ago

Η Νέα Υόρκη αποθεώνει τους πρωταθλητές Νικς

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ6 ώρες ago

ΟΑΚΑ: Νέες ενημερωτικές πινακίδες στις πύλες εισόδου για ευκολότερη πρόσβαση και καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών

SUPERLEAGUE8 ώρες ago

Αντιπροσωπεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ συναντήθηκε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εθνικής Οικονομίας

ΜΠΑΣΚΕΤ11 ώρες ago

Μποζίκας στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ: «Στον Ολυμπιακό πάντα στόχος είναι η κορυφή, κοιτάμε ήδη την επόμενη σεζόν» (audio)

ΑΛΛΑ ΣΠΟΡ12 ώρες ago

Λοράντος στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ: «Θέλω κάποια στιγμή ο Απόλλων να διεκδικεί έναν εγχώριο τίτλο» (audio)

ΣΤΟΙΧΗΜΑ13 ώρες ago

Στη μάχη τα δύο μεγάλα φαβορί

SUPERLEAGUE14 ώρες ago

Πρώτη προπόνηση για Παναθηναϊκό και Νέστρουπ

SUPERLEAGUE 216 ώρες ago

Έμεινε στη Νίκη και ο Βίκτορ Φερνάντες

Trending