“Δεν έχω κανένα παράπονο από τους ποδοσφαιριστές μου…” τόνισε και συνέχισε λέγοντας πως “είχαμε μία λογική ενδεκάδα, αλλά διαφορετική σε θέσεις. Θεωρώ ότι ανταποκριθήκαμε αρκετά καλά.
Ήμασταν καλοί επιθετικά. Στο αμυντικό κομμάτι προσπαθήσαμε, αλλά δεν αμυνθήκαμε σωστά. Αυτή η περίοδος έχει αυτή την ιδιαιτερότητα…”.
Η ομάδα του Μιχάλη Γρηγορίου μετρά την 4η απανωτή της νίκη και δείχνει να βρίσκεται στην κορυφαία της κατάσταση από το ξεκίνημα της σεζόν, με το βλέμμα σαφώς στραμμένο στο μέλλον και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η ακριβώς αντίθετη κατάσταση επικρατεί στον Βόλο, ο οποίος μετρά την 4η διαδοχική του ήττα, αλλά ήδη οι άνθρωποι της ομάδας της πόλης μας, κοιτάζουν την επόμενη μέρα και τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής σεζόν.
Μάλλον δεν τους απασχόλησε ιδιαίτερα το συγκεκριμένο παιχνίδι, που ήταν αδιάφορο από κάθε άποψη.





