Connect with us
Advertisement

ΒΟΛΟΣ

Αντί για τον εισαγγελέα στο γήπεδο

Η ΚΕΔ/ΕΠΟ όρισε κανονικά τον Κόκκινο σε παιχνίδι των play out!!!

Aπό τους ορισμούς διαιτητών στην τελευταία αγωνιστική των play out της Super League, προκύπτει το εξής:

Παρά τις «φωνές» του Αχ. Μπέου για το γκολ του Βόλου, που κακώς δεν μέτρησε στον αγώνα με τον ΟΦΗ, η ΚΕΔ όρισε ως πρώτο διαιτητή (!!!) στον αγώνα Παναιτωλικός – Πανσερραϊκός, τον Γ. Κόκκινο, ο οποίος ήταν VAR στον αγώνα του Παγκρητίου και «έστειλε» τον διαιτητή Τζήλο στο μόνιτορ για να ελέγξει αν ήταν σε θέση οφσάιντ παίκτης του Βόλου που παρεμπόδιζε αντίπαλο του ή αν έγινε φάουλ.

Πάντως το γκολ δεν ξέρουμε γιατί δεν μέτρησε, ενώ και οι γραμμές του ημιαυτόματου αγνοούνται ακόμα…

Είναι βέβαιο πως ούτε και η ίδια η ΚΕΔ έχει καταλάβει γιατί ο Τζήλος ακύρωσε το πεντακάθαρο γκολ του Λάμπρου, σε… συνεργασία βέβαια με τον Κόκκινο.

Τρομερά πράγματα δηλαδή από την απίθανη ΚΕΔ, μία ημέρα μετά την νέα παρέμβαση Μπέου, που ζήτησε την παρέμβαση του εισαγγελέα!

“Αφού ούτε τη γραμμή από το ημιαυτόματο οφ σάιντ δεν μας έδειξαν (αλλά τι να δείξουν αφού δεν υπήρχε), καλώ τον Εισαγγελέα να ασκήσει άμεσα δίωξη για πιθανή περίπτωση στοιχηματισμού, τόσο στον Τζήλο, όσο και στον variστα Κόκκινο…” απαίτησε χθες ο Αχιλλέας Μπέος, όμως η ΚΕΔ του Λανουά και της ΕΠΟ επιβράβευσαν τους συγκεκριμένους διαιτητές, που – σύμφωνα με την ΚΕΔ/ΕΠΟ – έκαναν καλά την δουλειά τους… 

Trending