Connect with us
Advertisement

ΒΟΛΟΣ

Μεγάλη στιγμή

Η Β’ ομάδα του Βόλου διεκδικεί το Κύπελλο ΕΠΣΘ κόντρα στον Ολυμπιακό Βόλου

Μεγάλη στιγμή για τα τμήματα υποδομής της ομάδας του Βόλου…

Η Β’ ομάδα του που μετέχει στο πρωτάθλημα της 2ης κατηγορίας της ΕΠΣΘ, θα διεκδικήσει σήμερα Τετάρτη (20/5) στο Πανθεσσαλικό στις 5 το απόγευμα το Κύπελλο της ΕΠΣΘ!

Αντίπαλος θα είναι ο ιστορικός Ολυμπιακός Βόλου, που δεν κατάφερε να επιστρέψει στις Εθνικές κατηγορίες και είναι λογικό οι ερυθρόλευκοι να θέλουν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις με την κατάκτηση του τροπαίου.

Όμως οι νεαροί κυανέρυθροι ξέρουν ότι σήμερα το απόγευμα στο στάδιο, έχουν την ευκαιρία και μπορούν να γράψουν ιστορία!

Δεν είναι το φαβορί, όμως η δίψα τους για την κατάκτηση του τροπαίου θα είναι αυτή που θα τους οδηγήσει στη νίκη.

Σε κάθε περίπτωση η πορεία τους και η συμμετοχή τους στον  μεγάλο τελικό αποτελεί από μόνη της μεγάλη επιτυχία και πάνω απ΄ όλα, οι νεαροί κυανέρυθροι πρέπει να απολαύσουν το παιχνίδι.

Η αποστολή

Ο Φώτης Αγραφιώτης, προπονητής της ομάδας, πήρε στην αποστολή τους Γρίβα, Τζέκα, Κατσάκη, Σατρατζέμη, Θωμαΐδη, Γυριχίδη, Αλεξιάδη, Ρήγα, Καιπή, Ζακόπουλο, Σχόρη, Τσερεβελάκη, Ντενίς, Σπηλιοτόπουλο, Ρεφατλλάρη, Κλήμη, Μπακαλίδη, Παπαστεργίου Γιάννακα, Γκαράβελα, Αϊντινάι, Κυρίτση, Παπαδημητρίου, Αναστασόπουλο, Καλλιώρα και Τσαλκιτζή.

Η Ανακοίνωση των Ακαδημιών του Βόλου

«Την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 17:00 στο Πανθεσσαλικό η ομάδα Νέων του συλλόγου μας θα αγωνιστεί στον τελικό κυπέλλου ΕΠΣ Θεσσαλίας.

Η παρουσία όλων σας θα είναι πραγματικά τιμή για όλα αυτά τα νεαρά παιδιά που κατάφεραν να φτάσουν την ομάδα σε έναν τελικό κυπέλλου μόλις στον 2ο χρόνο από την δημιουργία της ομάδας νέων.

Το χειροκρότημα και η στήριξη όλης της οικογένειας της ακαδημίας μας (αθλητές, γονείς, προπονητές) είναι το λιγότερο που μπορούμε να προσφέρουμε σε αυτά τα παιδιά τα οποία με τέτοιες επιτυχίες ανοίγουν το δρόμο και στις επόμενες “φουρνιές” αθλητών να θέσουν νέους στόχους και να βάλουν το πήχη ακόμα πιο ψηλά στο δρόμο για την επίτευξη των ονείρων τους.

Σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ εκεί ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ όπως κάθε φορά.

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ!!!!»

Trending