Κατά της αναδιάρθρωσης ο Αχιλλέας Μπέος που θα διεκδικήσει την προεδρία της Λίγκας
Με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο Αχιλλέας Μπέος τόνισε για μία ακόμα φορά πως είναι κάθετα αντίθετος με την αναδιάρθρωση που η Λίγκα επιχειρεί να περάσει, έτσι ώστε να σωθούν ΑΕΛ και Πανσερραϊκός και γενικά να αλλάξει η δομή του πρωταθλήματος, που τα τελευταία χρόνια χαρίζει συγκινήσεις στους Έλληνες φιλάθλους.
Μάλιστα δήλωσε ότι αν γίνει η αναδιάρθρωση – σκάνδαλο, όπως την χαρακτήρισε, θα πρέπει να ανέβουν Νίκη και Πανιώνιος, έτσι όπως ξεκάθαρα ορίζει ο κανονισμός!
Αναλυτικά
«Η λέξη σκάνδαλο είναι πολύ ήπια.. Το είχα πει ότι θα γίνει αυτό πριν από ενάμισι μήνα, είναι κάτι αντιδημοκρατικό. Δεν πρόκειται να γίνει ούτε μία στο εκατομμύριο. Όλοι με όλες τις παθογένειες του ποδοσφαίρου έχουμε βάλει ένα ένα πετραδάκι για το καλό του ποδοσφαίρου και το βλέπουμε με το πρωτάθλημα , τον υποβιβασμό τις θέσεις τις Ευρώπης να κρίνονται τελευταία στιγμή.
Ποιος θα διασφαλίσει τα οικονομικά ανοίγματα και θα τα διασφαλίσει ; Υπάρχει μείωση στα χρήματα του στοιχήματος, στα τηλεοπτικά και αύξηση στο VAR»
Προσθέτοντας στο ίδιο θέμα: «Είμαι ο πιο παλιός παράγοντας στον χώρο του ποδοσφαίρου. Ο Βόλος τα προηγούμενα χρόνια κινδύνευε , ζήτησα εγώ ποτέ κάτι τέτοιο;
Θα πρέπει οι ομάδες ότι πετυχαίνουν να το πετυχαίνουν στον αγωνιστικό χώρο. Δεν μπήκαμε ποτέ στη διαδικασία να ζητήσουμε χάρες γιατί έχουμε αξιοπρέπειας. Φέτος κάναμε μία καλύτερη ομάδα και πετύχαμε το στόχο μας. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας τεράστιος οργανισμός, μία μεγάλη ομάδα που της τρέφω μεγάλο σεβασμό, αλλά όλοι κρίνονται».
Για το ποιους και τι εξυπηρετεί μία πιθανή αναδιάρθρωση: «Τι εξυπηρετεί; Την ΑΕΛ και τον Πανσερραϊκό , τα προσωπικά τους συμφέροντα.
Οι άλλοι τι κάνετε;
Συμμαχίες;
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και αφορά τις ομάδες που είναι να ανέβουν. Αν είναι λοιπόν μάγκες ας κάνουν αναδιάρθρωση και ας ανέβει η Νίκη Βόλου και ο Πανιώνιος».
Τονίζοντας: «Είμαι υπέρ των πλέι οφ, είμαι αυτός που τα δημιούργησε. Υπάρχει ανταγωνιστικότητα και δεν υπάρχουν ομάδες ‘’δορυφόροι’’ που εξυπηρετούν άλλες ομάδες στα πλέι οφ του πρωταθλητή για συμφέροντα άλλων. Τι να μην γίνονται τα πλέι οφ και τα πλέι άουτ, έρχεται ως επακόλουθο της αύξησης των ομάδων».
Πρόεδρος της Λίγκας
Επίσης έκανε γνωστή την πρόθεσή του, να διεκδικήσει την προεδρία της Λίγκας!
«Θα θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση των συναδέλφων μου. Θεωρώ ότι έχω τη δυνατότητα να προσφέρω και είμαι ικανός να σπάσω αυγά και να διεκδικήσω πράγματα. Θα είμαι υποψήφιος για την προεδρία της Super League».
Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ: «Το πήρε δίκαια η ΑΕΚ, όλο τον χρόνο ήταν εκεί και σταθερή. Όλοι πήραν αυτό που τους άξιζε στο πρωτάθλημα με τις θέσεις που κατέλαβαν».
Ενώ για τον Μάριο Ηλιόπουλο τόνισε: «Πάνω στη χαρά του ο καθένας μπορεί να πει κάτι παραπάνω και να κάνει κάτι παραπάνω, συμβαίνουν αυτά δεν θα τον κρίνω εγώ, θα το κρίνει ο κόσμος της ΑΕΚ, έχω μία καλή σχέση, είναι ένας καινούργιος παράγοντας και το χάρηκε».