Λέει ναι στην βιωσιμότητα ο Βόλος που είναι κάθετα αντίθετος στην αναδιάρθρωση
Δεν είναι σοβαρά αυτά που συμβαίνουν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο!
Εντελώς αυθαίρετα, επιχειρείται πραξικόπημα στο ποδόσφαιρο, στην ελίτ κατηγορία του, που τα τελευταία χρόνια κερδίζει το ενδιαφέρον του Έλληνα φιλάθλου, αφού όντως έχει μεγαλώσει ο βαθμός της αξιοπιστίας του.
Το πρωτάθλημα κρίνεται στα γήπεδα και το κερδίζει ο πραγματικά καλύτερος, ο υποβιβασμός επίσης κρίνεται στις τέσσερις γραμμές και πέφτουν οι ομάδες που ήταν όντως οι πιο αδύναμες στην κατηγορία.
Αυτό μάλλον δεν αρέσει σε κάποιους, που παλεύουν λυσσαλέα να επιστρέψουμε σε εποχές “παράγκας”!
Με ομάδες “δορυφόρους” όπως πολύ σωστά επισήμανε ο Αχιλλέας Μπέος, δίχως play off των big 4 (συνήθως) που με τους ξένους διαιτητές δεν υπήρχε το παραμικρό ψεγάδι.
Όχι… δεν είναι καλό αυτό για τον ΠΑΟΚ, τον Παναιτωλικό, την ΑΕΛ, τον Αστέρα Τρίπολης και τον Πανσερραϊκό.
Είναι οι “5” που έθεσαν επίσημα το θέμα της αναδιάρθρωσης, ενώ περιμένουμε να δούμε και την στάση του Ολυμπιακού, που ακόμα δεν έχει πάρει θέση.
Σε αντίθεση με τον Βόλο, που λέει ΌΧΙ στην ξεκάθαρη παρανομία, λέει ΌΧΙ στην αλλοίωση του πρωταθλήματος, λέει ΌΧΙ στην κακοποίηση του ποδοσφαίρου.
Πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε ότι για να έχει εξέλιξη και να προχωρήσει μπροστά το Ελληνικό ποδόσφαιρο, θα πρέπει να υπάρχουν ΚΑΝΟΝΕΣ.
Που να τηρούνται για όλους.
Και ο Βόλος τα προηγούμενα χρόνια πάλευε για την παραμονή του, όμως ποτέ δεν έθεσε ανάλογο θέμα…
Το πρωτάθλημα αρχίζει και τελειώνει με τους ίδιους κανόνες.
Ο Αχιλλέας Μπέος είχε προειδοποιήσει πριν από αρκετό καιρό, ότι κάποιοι θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν τους όρους και τους κανόνες, επιδιώκοντας αναδιάρθρωση του πρωταθλήματος, για να εξυπηρετήσουν δικά τους συμφέροντα.
Πανσερραϊκός και ΑΕΛ είναι προφανές ότι δεν θέλουν να υποβιβαστούν, ο ΠΑΟΚ μάλλον θέλει ομάδες “δορυφόρους” δίχως play off με ξένους διαιτητές και ο Παναιτωλικός με τον Αστέρα Τρίπολης, λογικά θέλουν να γίνουν (αν δεν λειτουργούν ήδη ως τέτοιοι) “δορυφόροι” των “μεγάλων” για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.
Κάπως έτσι “ονειρεύονται” το πρωτάθλημα οι συγκεκριμένες ομάδες, αλλά και όσες ψηφήσουν υπέρ της αναδιάρθρωσης την προσεχή Τετάρτη που η Λίγκα έχει καλέσει ΔΣ, για να ψηφήσουν οι ΠΑΕ μία έτσι κι αλλιώς ΠΑΡΑΝΟΜΗ διαδικασία.
Θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον η στάση τόσο του Ολυμπιακού, όσο και του Άρη…
Ο Βόλος με τον Αχιλλέα Μπέο ήταν ξεκάθαρος: “Δεν πρόκειται να γίνει ούτε μία στο εκατομμύριο…”