Connect with us
Advertisement

ΒΟΛΟΣ

Επανέρχονται για αναδιάρθρωση αλλά από την μεθεπόμενη σεζόν, αρνητικός πάλι ο Βόλος

Μπορεί η πρόταση των «5» για αναδιάρθρωση της Super League και αύξηση των ομάδων από 14 σε 16 να μην πέρασε στο τελευταίο Δ.Σ., ωστόσο το θέμα μόνο «τελειωμένο» δεν θεωρείται.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζήτημα αναμένεται να επανέλθει στο τραπέζι το επόμενο διάστημα, αυτή τη φορά με ορίζοντα τη μεθεπόμενη αγωνιστική περίοδο, όπως προβλέπεται και από τους κανονισμούς της ΕΠΟ.

Κεντρικό πρόσωπο της νέας προσπάθειας φαίνεται πως θα είναι ο πρόεδρος της Κηφισιάς, Χρήστος Πρίτσας, ο οποίος ξεκαθάρισε στο Δ.Σ. πως όταν ανοίξει η συζήτηση για τα άρθρα της προκήρυξης του πρωταθλήματος θα καταθέσει πρόταση για υποβιβασμό μίας ομάδας και άνοδο τριών από τη Super League 2.

Για να περάσει μια τέτοια αλλαγή απαιτούνται 11 θετικές ψήφοι από τις συνολικά 15 της λίγκας, καθώς δικαίωμα ψήφου διαθέτει και η ΕΠΟ πέρα από τις 14 ΠΑΕ της Super League.

Παρόλα αυτά, το σενάριο συγκεντρώνει ήδη σημαντικές αντιδράσεις, καθώς εκτιμάται πως αρνητικές θα είναι οι ψήφοι των ΑΕΚ, Άρη, Βόλου, Ατρομήτου και ΟΦΗ, κάτι που δυσκολεύει σημαντικά την επίτευξη της απαιτούμενης πλειοψηφίας.

Υπέρ ο ΠΑΟΚ – Επιφυλακτικός ο Ολυμπιακός – Αρνητικός ο Βόλος

Κατά την διάρκεια της συζήτησης, ο ΠΑΟΚ τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της αναδιάρθρωσης. Η CEO της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ, Μαρία Γκοντσάρεβα, υποστήριξε πως οι συνθήκες πλέον είναι πιο ώριμες για ένα πρωτάθλημα 16 ομάδων.

Όπως ανέφερε: «Θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη γεωγραφική ισορροπία και εκπροσώπηση περισσότερων περιοχών της χώρας και όχι μόνο γύρω από την Αθήνα. Έτσι μπορεί να αναπτυχθεί καλύτερα το ελληνικό ποδόσφαιρο».

Παράλληλα, σημείωσε πως υπάρχουν ιστορικές ομάδες με κόσμο, υποδομές και ισχυρές διοικήσεις που μπορούν να στηρίξουν την παρουσία τους στη μεγάλη κατηγορία.

Ο Ολυμπιακός από την πλευρά του ψήφισε «λευκό», εκφράζοντας προβληματισμό για την επιβάρυνση του αγωνιστικού καλενταριού σε περίπτωση αύξησης των ομάδων.

Ο Παναθηναϊκός εμφανίστηκε αρχικά θετικός στο ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα διατηρηθεί το σύστημα των Play Off.

Από την στιγμή που οι υπόλοιπες ΠΑΕ, σ΄ αυτές και ο Βόλος, δεν συμφώνησαν σε αυτό το μοντέλο, οι «πράσινοι» κατέληξαν να καταψηφίσουν την πρόταση.

Comments

Trending